sook.e@email.cz

neděle 16. srpna 2015

o čem to bude

Vracím  se po roce na svůj blog abych znovu začala, tentokrát jinak.

Za ten rok se toho spousty změnilo a hlavně to, že jsem se stala maminkou. Před svým těhotenstvím začala hodně sportovat a změnila stravu, přičemž krásným výsledkem toho všeho bylo -13 kilo. Po porodu jsem na toto najela znova, nejen kvůli úbytkům na váze ale také kvůli pocitu cítit se dobře a dávat svému tělu to nejlepší co můžu. V těhotenství jsem přibrala neskutečných 23 kilo, ikdyž mi kdekdo říkal, že na to vůbec nevypadám. Teď mám dole 15 kilo, ale více než to mě trápí povadlé břicho.

Teď jsem se rozhodla začít psát o tom blog. Protože je to to co mě zajímá. Cvičení, zdravý životní styl, strava,...Tenhle blog, ani já, nemá žádné ambice. Nepotřebuji se stát nějakou kulturistkou nebo mít na břiše sixpack. Chci se jednoduše cítit dobře ve svém těle a být pro svého syna pěknou maminkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat