sook.e@email.cz

neděle 24. ledna 2016

weekly workout

Tenhle týden jsem trochu pozapoměla na Kaylu ikdyž jsem začala BBG cvičit od začátku. Teď jsem to, ale nečekaně ukončila jelikož jsem "znovuobjevila" Boba Harpra  a jeho workouty jsou super. Jsou dlouhé, zničující a všechno mě z nich bolí. Zařadila jsem taky dvě cvičení denně protože léto se blíží a navíc jsem cítila, že jsem schopna zvládnout více a tak proč toho nevyužít. Zatím to nějak stíhám ale pokud nebudu mít čas anebo se na to nebudu cítit tak nebudu tlačit na pilu a budu ráda za jedno cvičení denně.

Pondělí
Plánované volno. Šli jsme ale na 7 kilometrovou procházku.


ÚterýInsanity MAX 30 tabata Power
Flat Belly fat burner with Cassey Ho

Středa
Ráno:  6 week six pack abs workout level 1 (Jillian Michaels)
Abs and Obliques workout (Blogilates)

Večer: Kayla Itsines Bikiny Body Guide, Full Body, week 1

Čtvrtek
Pauza. Bolela mě hlava a byla jsem ráda že se vůbec dokážu postarat o Maxima.


Pátek
Ráno: No More trouble zones - complete workout (Jillian Michaels)
Večer: Total Body Transformation workout (Bob Harper) - Super, umírala jsem u toho ale je to boží. Hlavně boží pocit na konci.


Sobota

Ráno: Ultimate Cardio Body (Bob Harper) - Ráno jsem sice umírala ze včerejšího večerního cvičení, hlavně ruce to hodně cítily, ale tohle bylo taky super.
Večer:  Joga Meltdown Level 1 (Jillian Michaels) - Jógu mám ráda ale tahle mě zrovna moc neoslavila a tak jí dále nebudu do svého cvičícího plánu zařazovat.


Neděle
Ráno: Totally Ripped Core (Bob Harper) - Fajn cvičení. Ale předchozí dva workouty od Boba byly lepší a více mě bavily. Ikdyž tohle bylo o deset minut kratší než ty předchozí. Odcvičila jsem ikdyž jsem se po uplynulých dvou dnech skoro nemohla hýbat. Bolí mě hlavně paže a zadní strana stehen.
Večer: Total Body Transformation workout (Bob Harper)





Žádné komentáře:

Okomentovat