sook.e@email.cz

pátek 12. února 2016

(ne)zdravé mlsání

Nezdravé mlsání jsem to nazvala z toho důvodu, že přeci jen jsou mezi nimi věci které obsahuji cukr a podobně. Když už ale člověk má na něco chuť, nemusí si nutně dávat věc která má ve složení tolik věci které ani nedokážeme vyslovit a ani nevíme co to vlastně je. Nemusí si nutně dávat chipsy, zapékané musli nebo třeba čokoládové tyčinky... Toto jsou zdravější varianty toho co mlsám já.



Kokosové srdíčka... Určitě zdravější varianta sušenek, jsou vážně moc dobré. Občas si je dám třeba ráno i ke kaši. Teď mi bohužel došly ale patří opravdu mezi mé "nejmilejší mlsání".

RAW Lněnky Bio s jablky a skořicí, moc dobré a taky už skoro snědené. Je pravda, že zrovna toto nepatří mezi nejlevnější ale určitě mezi nejzdravější. Vše z čeho to je složené je vyloženě přírodní a neprošlo to tepelnou úpravou nad 42 stupňů (proto taky RAW). Upřímně ale né všechny tyhle "lněnky" téhle značky mi chutnají. Měla jsem i s chilli a ty mi nechutnaly vůbec takže jsem se trochu bála aby tohle taky nebyly vyhozené peníze (né zrovna malé). Ale kombinaci jablko a skořice mám moc moc ráda, tak jsem to riskla a určitě jsem neudělala chybu :-)




Moc dobré pečené (né zapečené se spoustou cukru!) musli, v některých je čokoláda ale jednou za čas to není taková hrůza, ještě k tomu na snídani. Musli jsou z www.janovapec.cz a tohle jsou zrovna mé nejoblíbenější příchutě.


Šmakounový kakaooříškový krém. Jsou tam sice cukry ale ten podíl se dá přežít. Dá se výborně použít na pečení, třeba jako náplň rolády anebo třeba trocha do ovesné kaše, do špaldových palačinek nebo na banánové lívance. A je to mňamka.


Moje nejoblíbenější RAW tyčinka, chutná opravdu skvěle. Nemá až takovou moc sladkou chuť jako některé ostatní, je jemná a pěkně chutná po banánu. Ráda si jí dávám po nějakém, pro mě, velkém výkonu. Jako je třeba 50 km na kole (tam si to dávám jako svačinu třeba v půlce, pěkně to doplní energii), dvou hodinové cvičení a podobně.

Dnes asi jediná věc ze "slané kategorie". (příště to napravím) Jsou to výborné "chipsy" z čočkové mouky s příchutí chilli. Možná to zní zvláštně ale jsou opravdu moc dobré. Pokud máte potřebu k filmu něco zakusovat tak tohle je stokrát lepší než normální chipsy. A mají taky makové z hrachové mouky. Obě dvě varianty jsou bezlepkové.


Tyhle proteinové wafle taky nepatří mezi nejlevnější. Vevnitř jsou dva kusy. Dělají příchuť vanilka, čokoláda, jahoda. Jsou docela sladké ale třeba po cvičení je to dobré na doplnění bílkovin (těch je tam opravdu dost) a ta sladká chuť mi po cvičení nepřijde zase tak sladká. Může to být použito třeba i jako dopolední svačina, ale spíš pro někoho komu nevadí sladší chuť.

1 komentář:

  1. Ty srdíčka jsou úplně nejlepší :-) Nejradši mám kokosová :-) . Když mě honí mlsná, což je dost často :-D tak si dám buď nějaké müsli nebo topinambury v čokoládě . Pokud jste je ještě nejedla, tak doporučuji ochutnat. Jsou moc dobré a hlavně zdravé, takže můžete mlsat bez výčitek klidně celý den :-) .

    OdpovědětVymazat